VIP Newsletter

Monday, April 4, 2011

Birthday Week Celebration

Hey y'all! So excited to show you my project for today...why you ask? BECAUSE I LUB IT! Yeah I really do its just cute lol. Okay so Kassidy over at InkingItUpCrazy has asked me to be a guest on her blog this week to show you all some Birthday ideas!!!!

I LOVE this idea Kass. But she is so creative she is always coming up with new ideas to keep people inspired one of the many things I just love about her.

I was asked to make a Birthday Invitation. Well with 4 little ones running around here we make quit a few of these. I wanted to make something gender neutral so here it is...

I wanted to also show you this AWESOME personal stamp I recently received from PSA Essentials! If you get the time go over and like them on Facebook tell them The Queens Royal Court sent you!

 Here's a list of What was used:Cricut- Slumber Party (See not only girls can celebrate with the Slumber Party cart)
Ink- Basic Black and real red from Stampin up
Stamps- The front and inside are from a Stampin Up set and the back (which is uber fabulous) is from PSA Essentials!!! LOVE Also, I used PK-680 Retro Paper Doll Face Assortment
Paper- All of the paper is stampin ups new in colors for this year and Kraft
Adhesive- atg and dimensionals
Color medium- white gel pen for the eyes and a red copic for the mouth

Thank you all so much for stopping by! ;)

11 comments:

  1. Love this idea for an invite! Thanks! Also, I got my stamps in the mail, love them! love the card you sent me. It has some piercing along the edge, how did you do that?

    esigmon at cox dot net

    oh, btw, I get to be a guest designer on Thursday. Hope you'll stop by :)

    ReplyDelete
  2. Cute invitation!!! Love it!
    sherrie K

    ReplyDelete
  3. Oh wow such a wonderful cad... sooooo cute

    ReplyDelete
  4. Cute, simple idea for and invite!

    ReplyDelete
  5. Darling invite my friend!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. You are so super awesome Ravyn! Thanks for helping me out:)
    -Kassidy

    ReplyDelete
  7. This invitation is Fantastic! My son's 10th birthday is in June and he wants a Pizza party. This invitation is perfect for that!
    Thank you so much for the idea no more scratching my head trying to come up with one lol.

    I left you a little something on my blog so please stop by http://rachelspapercrafts.com and pick it up

    Rachel Miller

    ReplyDelete
  8. super cute!!!!!!!!!! Love this idea! TFS

    ReplyDelete
  9. This invite is soooo adorable! It is perfect for a bday celebration or just a fun pizza party invite! Thanks for the inspiration!

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. This is such a cute pizza party card. I love it.

    ReplyDelete