VIP Newsletter

Wednesday, February 2, 2011

Cricut Cardz Challenge #60

Well hello there ;) I just winked at you. I thought it was fitting for today's project lol.

Okay so this week over at Cricut Cardz Challenge we have something fun going on as usual. Please go on over and see what the other wonderful women created this week. And please find some time to play along with us. We were to make a card with these guidelines...

Valentine's for a Man-any cartridge-any colors

Wanna see what I came up with??? Okay here goes...


Okay SERIOUSLY, Yes lets be serious now!!! THIS IS MY FAVORITE CARD EVER!!!! I Lub it so much that I don't think I'll ever give it away. I know gasp I'm horrible. But nonetheless I love it.

Here's a list of What was used:
Cricut- Paisley
Ink- Basic Black from Stampin up
Embellishments- black button from my stash, bakers twine was gifted to my from Michelle Thanks Michelle. She has a fantastic blog btw. Go check it out.
Stamps- Peachy Keen Stamps Retro Paper Doll Faces, Pink By Design Country living
Tools- Scallop border punch from Stampin up, Corner rounder punch from Stampin Up
Paper- all of it is from Stampin up and I don't remember the colors. Isn't that design paper awesome. Thanks sis for letting me have some.
Adhesive- ATG
Color medium- white gel pen, blue gel pen, lipstick red copic, green copic to outline the stems (I was trying to give them some dimension)

Thanks y'all so much for looking! See ya soon!!!!!! Oh PS. PLEASE TELL ME IN THE COMMENTS IF I'M NOT FOLLOWING YOUR BLOG I WANT TO FOLLOW!!!!!!

18 comments:

  1. Oooo...I agree! I "lub" it very much too! Soooo cute!!!

    housesbuiltofcards@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Great Card! I really love your style!

    ReplyDelete
  3. Love PK faces dont you :D
    Your card is adorable! TFS!

    ReplyDelete
  4. Too cute, Raven! Love those little faces!

    ~ Jen, CWC DT

    ReplyDelete
  5. Really cute card!! Love those Retro faces, I think I must have them! lol

    ReplyDelete
  6. OMG this card is so cute love it.

    Hugs

    ReplyDelete
  7. very cute!!! I'd 'lub' if you followed my blog! :)
    ttscraps.blogspot.com - or you should be able to just click on my name above.
    Thanks!
    Tammy

    ReplyDelete
  8. Ooooo so cute!! I need those stamps now!!! LOL TFS
    Hugs,
    Norma

    ReplyDelete
  9. Nice Card!! Love the paper! Anita

    ReplyDelete
  10. How cute is this !!! Great job Raven.. I LOVE IT !!!

    Hugs & Scraps
    Melissa
    apaperjourney.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. I love the faces! Thank you so much! I'd love to have you stop by my page anytime!!! I'll be entering this challenge for sure! Thank you!
    Lisa

    ReplyDelete
  12. lol!!! That is too darn cute for words! :)

    ReplyDelete
  13. I like this card "Cherry" much!

    And don't feel badly about deciding to keep it ... we all have those bits of art eventually. :)

    ReplyDelete
  14. Your card is really cute..i don't blame you for keeping it at all.

    ReplyDelete